אודות TAU Online לחדשנות בחינוך

מרכז TAU Online לחדשנות בלמידה הוקם על ידי נשיא אוניברסיטת תל-אביב במטרה להגדיר מחדש את החזון הפדגוגי של האוניברסיטה ולהתאימו למציאות הדיגיטלית החדשה. מאז הקמתו המרכז חולל שינויים משמעותיים רבים באוניברסיטה ופיתח פרויקטים ושיתופי פעולה אשר ינגישו את האקדמיה לקהלים הקיימים והחדשים ומעצבים מחדש את עתיד ההשכלה הגבוהה במדינת ישראל.

 

למרכז מספר ערוצי פעילות: 

  1. תיכון אקדמי מקוון - בעבר, תיכוני העלית של מדינת ישראל (הנדסאים וליד"ה – ליד האוניברסיטה) היו ממוקמים, פיזית, ליד האוניברסיטאות. כיום, המהפכה הדיגיטלית ביטלה את החסמים הפיזיים ואנו מאפשרים לכל תיכון להפוך ל "תיכון אקדמי מקוון". כלומר, כל התלמידים בשכבה (לא רק שנים או שלושה מחוננים) לומדים תוכן אקדמי ומגבשים מסוגלות אקדמית. כל זאת תוך כדי הלימוד לבגרות ולא כחוג אחה"צ (במסגרת ערוץ "למידה משמעותית/30%"). השלב הבא - עיר אקדמית! בימים אלו אנו מרחיבים את הפרויקט עם מספר ראשי ערים.

     
  2. ערוץ קבלה דיגיטלי לאוניברסיטה - ללא פסיכומטרי! - ערוץ הקבלה החדש (במקביל לערוץ הישן) מתבסס על ציון הבגרות וציון ב- 3 קורסים אקדמיים מקוונים (במקום על ציון בגרות וציון פסיכומטרי).  כתבה בדה-מרקר.

     
  3. Minducate- מרכז מחקר בנושא מדעי הלמידה  - המרכז הוקם על ידי TAU Online ובית ספר סמי סגול למדעי המוח. מטרת המרכז היא לבצע מחקר בין-תחומי בנושא מדעי הלמידה (Neuro-Science of Learning) ולהציע מודלים פורצי דרך ללימוד מותאם אישית (Personalized Education)- כתבה בגלובס

     
  4. ED-Tech - סטארט-אפים בתחום הלמידה – תחום גלובאלי חדש ובעל פוטנציאל כלכלי גבוה.
    - קרן השקעות – מקימים קרן השקעות בסטארט-אפים בתחום אד-טק: טכנולוגיות בלמידה.
    - כנס הבין לאומי – הכנס שיזמנו הוא ארוע הדגל של הקהילה בארץ. הכנס מושך 570 משתתפים, 48 סטארט-אפים, 42 דוברים בין-לאומיים, קרנות השקעה (VC) ומובילי דעה מישראל ומהעולם (יוסי ורדי, מולי אדן ועוד). הכנס הוא יוזמה של
    TAU Online ביחד עם "EdTech Israel" וקרן ההשקעות East wind.

     
  5. קורסים אקדמיים מקוונים מסוג MOOC - הפקת קורס אורכת כשנה ומושקעים בה מאות אלפי שקלים במטרה לייצר חווית למידה דיגיטלית. החל משנת 2013, אלפי סטודנטים של אוניברסיטת תל-אביב למדו את הקורסים המקוונים וקיבלו קרדיט אקדמי "מבלי שכף רגלם דרכה בכיתה".

     
  6. מודל הוראה היברידי (שילוב הוראה פרונטאלית ומקוונת) - בזכות הכלים הטכנולוגיים ניתן לבצע חלק משמעותי מהלמידה באופן עצמאי ומקוון, וכך לנצל את המפגש הפרונטאלי בכיתה לשיח משמעותי יותר. יחד עם המרצה, אנו בונים חווית לימוד חדשנית ומגדירים מחדש את תפקיד המרצה בעידן הדיגיטלי.

     
  7. הרצאה - "למידה בעידן הדיגיטאלי".
אוניברסיטת תל-אביב, ת.ד. 39040, תל-אביב 6997801
Developed by
UI/UX Basch_Interactive